Головна Новини 20 вересня 2017 року Регіональний координатор взаємодії з громадськістю Уповноваженого в Запорізькийобласті Олена Дємєнєва провела виїзний прийом громадян.

20 вересня 2017 року Регіональний координатор взаємодії з громадськістю Уповноваженого в Запорізькийобласті Олена Дємєнєва провела виїзний прийом громадян.

Прийом відбувався у приміщенні Оріхівської районної ради Запорізької області.

Мешканці міста мали можливість звернутися до регіонального координатора за консультацією чи з відповідним зверненням, поставити запитання, отримати роз’яснення з тих проблемних питань, із якими вони стикаються під час реалізації своїх прав.

Нагадаємо, за підтримки донорських та міжнародних організацій Уповноваженим з прав людини створено мережу Регіональних координаторів взаємодії з громадськістю з числа місцевих громадських активістів. Створення мережі регіональних координаторів обумовлено необхідністю оперативно реагувати на порушення прав та свобод людини.

Хто і коли може звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини?

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (далі – Уповноважений) приймає та розглядає звернення народних депутатів України, громадян України, незалежно від місця їх перебування, іноземців, осіб без громадянства, які перебувають на території України, або осіб, які діють в їхніх інтересах.

Уповноважений розглядаєз вернення, щодо відносин, які виникають між заявником та органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими і службовими особами.

Парламентський контроль здійснюється щодо захисту прав і свобод заявників, проголошених Конституцією України, законами України та міжнародними договорами України.

Звернення подаються Уповноваженому в письмовій формі протягом року після виявлення порушення прав і свобод людини і громадянина. За наявності виняткових обставин цей строк може бути подовжений Уповноваженим, але не більше ніж до двох років (ст.17 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини»).

Порядок подання звернень до Уповноваженого:

І. Звернення до УповноваженогоВерховної Ради України з прав людини подаються у письмовій формі.

У зверненні слід зазначати:

1. Прізвище, ім’я та по батькові.

2. Поштовийіндекс та адресу для наданнявідповіді.

3. Найменування органу державної влади, місцевого самоврядування чи посадової особи, які порушили Ваші права.

4. У чому конкретно полягає суть порушення Ваших прав.

5. Коли або в який строк допущено порушення Ваших прав.

6. Яких заходів Ви вживали для поновлення Ваших прав; до яких органів чи посадовихосіб зверталися(долучитикопіїїхніхвідповідей).

7. Чи зверталися Ви за захистом порушених прав до суду?

8. Суть Вашого прохання, звернення.

9. Дату та власноручний підпис.

10. У разі звернення в інтересах третіх осіб потрібно надавати копії документів, що посвідчують повноваження на представництво їхніх інтересів.

Звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини слід надсилати письмово за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008, Лутковській Валерії Володимирівні.

ІІ. Звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини можна надсилатий електронноюпоштою:hotline@ombudsman.gov.ua

Увага! Звернення електронною поштою слід оформляти згідно з правилами оформлення письмового звернення.

ІІІ. Звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини може бути прийнято в письмовому вигляді під час особистого прийому у приймальні Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

 


понеділок, 25.09.2017 16:52 Переглядів: 60